Effektivare arbetsvanor

- Personlig effektivitet förebygger stress

En kurs i Personlig Effektivitet där Du får lära Dig:

  • Planering och prioritering
  • Hitta och eliminera tidstjuvar
  • Hur du tar kontroll över din vardag
  • Vilka beslut som är kritiska för att göra rätt saker vid rätt tidpunkt
  • Skapa en bra struktur för dina arbetsuppgifter och ditt sparande
  • Att det går att ändra vanor och hur du kan underlätta förändringen
  • Utnyttja ditt mailprogram på bästa sätt och effektivisera din mailhantering
  • Hur hjärnan fungerar och vilka begränsningar vi måste ta hänsyn till för att kunna jobba effektivt

Våra program i personlig effektivitet genomförs individuellt eller i grupp, i den egna arbetsmiljön. Vi återkommer & följer upp för att vara säkra på att det blir bestående resultat.

"Jag gick från mötet inspirerad och kände att jag hade nya verktyg att använda för att hantera allt från stort till smått"

"Har fått mycket bättre kontroll och styrning på mina projekt, därmed mindre stress"

För mer info:
programblad

Tab contains no module instances.